შოთა ნადირაშვილი – Shota Nadirashvili

Responses

  1. ჯერ არ წამიკითხავს მითითებული ნაშრომი, უბრალოდ ჩემი პოზიცია მსურს გამოვთქვა : არ ვეთანხმები საშუალო განთლების სკოლებში ცოდნის ნიშნობრივად შეფასების მეთოდს, რომელსაც პედაგოგი აწარმოებს ყოველდღიურად. ეს სასწავლო დაწესებულებაა. მაგალითად, ბავშვმა მიიღო ცუდი შეფასება – რა იყო ამის მიზეზი? – ვერ გაიგო. მერე ამისათვის უნდა დაისაჯოს თუ პედაგოგმა უნდა აუხსნას? რომელია გაცილებით უკეთესი შედეგის მომცემი?! გასაგებია, რომ თუ არა ნიშნიბრივი შეფასება, ბავშვებს შემართება არ ექნებათ სწავლის მიმართ და ყოველთვის მოუმზადებლები ივლიან; მაშინ აქ მათი ფსიქოლოგიური მომზადებაა საჭირო, რომ უნდა ისწავლონ არა ნიშნისათვის , რაც უმეტესწილად ასეა , არამედ ცოდნისათვის. შეფასება წელიწადში ერთჯერ უნდა ხდებოდეს.

  2. მართალია


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: